INFORMÁCIÓK A REGISZTRÁCIÓHOZ ASM25-2024

Kedves Spinning® rajongó Barátaink!

Szeretettel várunk Titeket a 3. ARËNA Spinning® 24+1 maratonra, melyet 2024. szeptember 21-22-én rendezünk meg. A rendezvényre 2-3-4 fős csapatokban jelentkezhettek. A részvétel alsó korhatára 16 év!

JEGYTÍPUSOK:
TEAM TICKET – 54.000 Ft/Spinner®/csapat
VIP TEAM TICKET – 68.500 Ft/Spinner®/csapat
A jegyárak minden esetben csapatra vonatkoznak, nem 1 főre!

A helyfoglalás a helyszínen, érkezési sorrendben történik. A jegyek ára tartalmazza: egy csúcskategóriás Spinner(R) kerékpár használatát a 25 órás maraton teljes időtartamára, nyújtási lehetőséget minden óra után, minden csapattagnak Welcome csomagot, tombolán való részvételt, gyümölcsöt, könnyű vacsorát és reggelit, Partnereink bemutatóin, kóstolóin való fogyasztást.

Regisztrálni online jelentkezési lapunk kitöltésével lehet. A jelentkezés sikerességét egy azonnal megjelenő válaszüzenetből és egy visszaigazoló e-mailből tudhatjátok meg. Regisztrációtokkal 1 db Spinner®-t foglaltok le a csapatotok számára, a foglalás azonban csak a teljes jegyár előre kifizetésével válik véglegessé! A befizetést a regisztrációt követő 5 napon belül (munkanap és hétvége is beleszámít) kell megtennetek! Ha a foglalás véglegesítése nem történik meg e határidőig, a jelentkezést töröljük, és a Spinner® újra foglalhatóvá válik egy új jelentkező számára. Az értékesítés nem a foglalások, hanem a beérkezett befizetések sorrendjében történik!
Minden résztvevő csapatnak KÜLÖN regisztrációt kell beküldenie! Egy ember több csapatot is nevezhet, azonban a Csapatkapitány nevének megadásánál kérjük, hogy legyen valamilyen megkülönböztetés, pl. CSK név1, CSK név2, CSK név3, stb., hogy a jelentkezés beérkezésekor azonnal lássuk, hogy több csapatról van szó, és nem egy csapat regisztrációja érkezett be véletlenül többször is. Amennyiben egy ember több csapatot regisztrál ugyanazzal az e-mail címmel, a megadott e-mail címre fog kimenni minden regisztráció visszaigazoló e-mailje külön-külön.
Ha csak az utolsó pillanatokban tudnátok eldönteni, vagy alakul úgy, hogy jönnétek, a végső jelentkezési és fizetési határidő 2024. szeptember 19., csütörtök 12:00! (Figyelem, végső fizetési határidőként ez a dátum kizárólag a szeptember 14-én és azt követően legkésőbb szeptember 19-én délig regisztrálók esetében érvényes! MInden más esetben a fent leírt fizetési határidő tartandó!)

A regisztráció folyamatos, a egisztráció nyitásától egészen szeptember 19-én délig lehet jelentkezni!
Amennyiben előbb betelne a regisztráció, azt jelezni fogjuk, és az onnantól beérkező jelentkezők várólistára kerülnek! Ha egy csapat visszamondja a regisztrációját, a várólistás csapatok - a jelentkezésük beérkezésének sorrendjében - kerülnek értesítésre.

FIZETÉSI MÓDOK:
Előre fizetés készpénzben az ARËNA Törökbálint recepcióján nyitva tartási időn belül (H-P: 8:00-21:00, Szo-V: 8:00-20:00, de augusztus 31-én és szeptember 1-jén a nyitvatartás még: 08:00-14:00!)
vagy előre utalással az ARËNA Törökbálintot üzemeltető tb1nfs Kft. bankszámlájára:
Számlavezető bank: OTP Bank
Számlaszám: 11745183-21036651-00000000
A közlemény rovatba az ASM25 rövidítést és a CSAPATKAPITÁNY NEVÉT kell beírni!
Amennyiben egy Csapatkapitány több csapatot is regisztrált, és a jegyárakat egyben szeretné elutalni, a közleménybe kérjük egyértelműen tüntessétek fel, hogy mely csapatok regisztrációs díját utaljátok el. PL. CSK név1, 3 vagy CS név1, 2, 3, stb.

A jegy árát EGY ÖSSZEGBEN kell befizetni átutalás és személyes befizetés esetén is!
Személyes befizetés esetén is a regisztráló (csapatkapitány) nevére kell hivatkozni.
Átutalásos befizetést követően kb. 72 órán belül ismét visszaigazolást küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címre, és kiküldjük az előlegszámlát. 

Felhívjuk figyelmeteket, hogy a már kifizetett jegy(ek) árát sajnos semmilyen módon nem áll módunkban visszatéríteni! Ha valami okból mégsem tudtok eljönni, lehetőségetek van rá, hogy új csapatott keressetek Magatok helyett, vagyis a jegy átruházható, eladható. Fontos azonban, hogy a regisztráló(k) személyében bekövetkezett változásokról mindenképpen értesítsetek bennünket e-mailben a lent megadott e-mail címen!

Egyéb tudnivalók a rendezvénnyel kapcsolatban:
Az órák 50 percesek lesznek 10 perc szünetekkel. Az órák között a ketrec pályánkra kikészített eszközök segítségével lehetőségetek lesz nyújtani, lazítani. Az utolsó óra után közös nyújtást tartunk a bringáknál.

Figyelem! Törölköző kölcsönzésére nincs lehetőség!

ZÁRHATÓ ÖLTÖZŐSZEKRÉNY: 400 Ft (a helyszínen fizetendő, nem visszatérítendő) + letét (igazolvány) ellenében bérelhető. Zárt öltözőszekrények korlátozott számban állnak rendelkezésre, ezért azt javasoljuk - ahogy azt más nagyszabású, nagy létszámú rendezvényeinken is szoktuk -, hogy egy csapat egy-két szekrényt vagyen igénybe, ne minden csapattag külön-külön.
Az értékeitekért, saját holmitokért felelősséget nem vállalunk, azokat kérjük a saját Spinner®-etek mellett helyezzétek el, vagy alakítsatok ki egy saját kis bázist a csapatotoknak, vagy használjátok öltözőszekrényeinket, értékmegörzőinket. Utóbbi külön kulccsal, kisebb értékek (telefon, pénztárca, kulcsok) tárolására alkalmas, összesen 25 db elérhető.

ARËNA BÜFË: Büfénkben számos üdítőféle (szénsavas és szénsavmentes üdítők, vitaminos, steviával édesített, ízesített italok), ásványvíz, izotóniás italok, energiaitalok, kávék, chipsek, csokik, fehérje-, müzli- és zabszeletek, popcorn, szendvicsek és lepény kapható majd a rendezvény teljes időtartama alatt!

ADATVÉDELEM: Felhívjuk figyelmeteket, hogy a 2018. május 25-én életbe lépett EU-s adatvédelmi szabályzat értelmében folyamatosan frissítettük Adatvédelmi tájékoztatónkat, melyet teljes egészében ITT tekinthettek meg. A regisztráció során bekért adatokat kizárólag ezen rendezvény zökkenőmentes lebonyolításához használjuk fel.

FOKOZOTT HIGIÉNIAI ELŐÍRÁSOK:
Jelenleg nincs országosan előírt szabályozás érvényben, azonban a COVID-19 járvány óta létesítményünkben állandó használatra kihelyezésre kerültek kézfertőtlenítők, melyek gyakori használatát javasoljuk Nektek is a 25 óra során. Mosdóinkban és öltözőinkben fokozott fertőtlenítő hatású kézmosókkal töltjük fel folyékony szappan adagolóinkat. A rendezvény teljes ideje alatt fertőtlenítő folyadék és papírtörlő is lesz több helyre kihelyezve, mellyel kérjük, minden óra után, de különösen a csapattárs váltásakor fertőtlenítsétek majd le a Spinner(R)-eteket!

Bármilyen kérdésetek lenne a rendezvénnyel kapcsolatban, hívjatok minket vagy írjatok nekünk nyugodtan!
Elérhetőségeink:
Telefon: 06/30 585 7806
E-mail: brigi@azarena.hu

Szeretettel várunk Titeket szeptember 21-én!:-)

TOP