Annak idején versenyszerűen atletizáltam és csak az intenzív nyújtás miatt kezdtem el jógázni, mivel a futás merevvé tette az izmaimat. A fizikai rugalmasság mellett viszont hosszútávon megtapasztaltam a jóga csodás hatását a szellemre és a lélekre egyaránt. Már 15 éves korom óta jógázom, különböző magyar jógaoktatóknál és mestereknél szereztem tapasztalatot, illetve tanultam később a jóga tudományát.

2013-ban végeztem el a jógaoktatói képzést MukeshKothari indiai jógamesternél, aki Rishikesh-ből, a jóga őshazájából származik.
Nemzetközi Hatha jóga oktatói képzést kaptam, mellyel bárhol a világon lehet oktatni kezdőtől haladó szintig.

Mint mindent, a jógát sem lehet teljességgel elsajátítani, folyamatos fejlesztést és tanulást igényel. Törekszem arra, hogy ismereteimet a jógán belül fizikai-, és szellemi szinten egyaránt folyamatosan bővíteni tudjam.

EDITH

JÓGA ÁSZANÁK

ÓRÁIMRÓL:
Nagyon közel áll hozzám a híres jógamester, PattabhiJois által felépített jógaászana sor, mely egymásra épülő testtartásokból, ászanákból áll, az egész test izmait, ízületeit igénybe veszi, erősíti és rugalmassá teszi. Egyben nem unalmas, dinamikus és folyamatos figyelmet, finom koncentrálást igényel. PattabhiJois szerint a jógázás elején a fizikai gyakorlatokra kell fókuszálni egészen addig, amíg el nem jutunk a testünk teljes uralásáig és utána jöhet az elmélet. Az ő stílusa valósul meg a jógaóráimon, mely a következő elemekből épül föl: bemelegítés, testtartások (ászanák) dinamikus váltakozása, légzőgyakorlatok (Pranajama), relaxáció (jóga nidra).

A jógagyakorlás megszabadít a fizikai fájdalmaktól (pl. derék-, hátfájás), megszünteti a krónikus fejfájást és a stressz okozta sok-sok szervezeti károsodást (pajzsmirigy-, emésztőrendszeri problémák). Saját életem során is megtapasztaltam számtalanszor a jóga jótékony hatását. Megszabadított többek között az egyik legsúlyosabb bőrbetegségtől, a pikkelysömörtől, melyre való hajlamot örököltem a családomban.

ÓRÁM AZ ARËNÁBAN

SZERDA:
8:30 - 10:00

TOP